Виртуальный спорт

  1. ВІРТУАЛЬНИЙ СПОРТ

9.1 Віртуальний футбол

9.1.1. Інформація про турнір

Один сезон триває 127 хвилин і поділяється на періоди «Pre League», «Match Day Loop» и «Post league». Період «Pre League» починається до початку сезону і триває 60 секунд.

Всі матч-дні сумуються як період «Match Day Loop» з загальною тривалістю 125 хвилин. В кінці кожного сезону існує 60-секундний період «Post Season».

9.1.2 Інформація про матч

Один матч-день триває 4 хвилини 10 секунд. Він поділяється на періоди «Пре-матч», «1 тайм», «Перерва», «2 тайм», «Post Match» и «Пост-матч».

Період «Пре-матч» проходить до початку матчу і триває 50 секунд. Після цього є період зупинки на 10 секунд  для ставок. Власне матч триває 1 хвилину 30 секунд, і після кожного матчу існує 60-секундний період «Post Match».

9.1.3 Ставки

Прийняття ставок зупиняється за 10 секунд до початку матчу.  Ставки на майбутні дні матчів поточного турніру залишаються відкритими. Доступні таки види ставок:

Переможець матчу (1 – перемога господарів, Х – нічия, 2 – перемога гостей);

Переможець першого тайму (1 – перемога господарів, 2 – перемога гостей);

Перший гол в матчі;

Тотал голів, Більше/менше (1.5, 2.5, 3.5);

Гандикап (Фора) (0:1, 0:2, 1:0, 2:0);

Точний рахунок матчу;

Переможець 1 тайму/матчу  (XX,1X,11,X1,2X,22,X2);

Подвійний результат (1Х, 12, 2Х)

Подвійний результат  1-го тайму (1Х, 12, 2Х);

Обидві команди заб’ють;

Яка з команд заб’є гол;

Тайм з найкращим результатом;

Тотал голів команд;

Парний/непарний тотал голів;

Фора 0;

Тотал першого тайму (більше/менше 0.5, 1.5;

Кількість голів команди 0, 1, 2, 3, 4+.

9.2. Віртуальний баскетбол

9.2.1. Інформація про турнір

Один сезон триває 106,5 хвилин і поділяється на періоди «Pre League», «Match Day Loop» и «Post league». Період «Pre League» починається до початку сезону і триває 60 секунд.

Всі матч-дні сумуються як період «Match Day Loop» з загальною тривалістю 105 хвилин. В кінці кожного сезону є 30-секундний період «Post Season».

9.2.2. Інформація про матч

Один матч-день триває 3 хвилини 30 секунд. Він поділяється на періоди «Пре-матч», «1 чверть», «2 чверть», «Перерва», «3 чверть», «4 чверть», «Овертайм» (якщо після 4 чверті зафіксована нічия), «Пост-матч».

Період «Пре-матч» проходить до початку матчу і триває 30 секунд. Власне матч триває 2 хвилини 30 секунд з 10-секундною перервою всередині. Після кожного матчу є 20-секундний період «Пост-матч». Перехід він одного матч-дня до іншого триває 10 секунд.

9.2.3. Ставки

Прийняття ставок зупиняється за 10 секунд до початку матчу. При цьому залишається можливість поставити на матчі майбутніх турів поточного сезону. Доступні таки види ставок:

Переможець матчу, враховуючи овертайм: Рахунок матчу після 4 чверті (овертайму) (1 – перемога господарів, 2 – перемога гостей);

Тотал очок, враховуючи овертайм: Загальна кількість очок, набраних двома командами, враховуючи овертайм (більше, менше)

Гандикап, враховуючи овертайм: Очки гандикапу додаються до остаточного рахунку гри, і переможець визначається з урахуванням цих очок (1 – перемога господарів, 2 – перемога гостей);

Різниця очок, враховуючи овертайм: Різниця між двома командами в кількості очок, які вони набрали за гру, враховуючи овертайм;

Переможець першої половини: Команда, яка має більше очок після другої чверті (1 – перемога господарів, х – нічия, 2 – перемога гостей);

Кількість очок в першій половині: кількість очок, які були набрані в першій половині (1 – перемога господарів, 2 – перемога гостей);

Гандикап першої половини: очки гандикапу додаються до половини гри, а переможець – це команда, яка перемагає з урахуванням цього додавання (1 – перемога господарів, 2 – перемога гостей);

Різниця очок в першій половині: різниця очок, здобутих обома командами в першій половині (1 – перемога господарів, 2 – перемога гостей);

Гонка до Х очок: яка команда першою заб’є Х очок (1 – перемога господарів, 2 – перемога гостей);

Чверть з найкращим результатом: чверть, в якій буде набрана найбільша кількість очок (1,2,3,4, рівна);

Підсумкові очки домашньої команди, враховуючи овертайм: кількість очок, набраних домашньою командою, враховуючи овертайм (більше, менше);

Підсумкові очки гостьової команди, враховуючи овертайм: кількість очок, набраних домашньою командою, враховуючи овертайм (більше, менше).

9.3. Віртуальний теніс

9.3.1. Інформація про турнір

Постійно проводяться два паралельні турніри на вибування, які складаються з чотирьох раундів (1/8, 1/4, 1/2, фінал). В кожному з турнірів беруть участь 16 гравців. На екрані користувача почергово змінюються раунди обох турнірів, тобто після туру на трав’яному покритті завжди йде тур на хардовому. Ставки можна робити на усі матчі наступного раунду.

9.3.2. Інформація про матч

Кожен тур триває 3,5 хвилини. В залежності від стадії він складається з різної кількості матчів (раунд 1/16 — 8 матчів, раунд 1/8 — 4 матча, полуфинал — 2 матча, финал — 1 матч). Користувач має змогу дивитися будь-який з матчів, що тривають.

9.3.3. Ставки

Прийняття ставок припиняється за 10 секунд до початку матчу, а розпочинається не менш, ніж за 3,5 хвилини. Гравець може зробити ставку на результат гейму, сету чи матчу. Ставки на тур, який проходить на трав’яному покритті, робляться під час трансляції матчів на хардовому покритті, і навпаки. Доступні таки види ставок:

Переможець першого гейму першого сету;

Точний рахунок першого гейму першого сету (гейм-0; гейм-15; гейм -30; гейм-40; 0-гейм; 15-гейм; 30-гейм; 40-гейм);

Переможець першого сету;

Точний рахунок першого сету(6:0; 6:1; 6:2; 6:3; 6:4; 7:5; 7:6; 0:6; 1:6; 2:6; 3:6: 4:6; 5:7; 6:7);

Загальна кількість геймів в першому сеті;

Парна/непарна кількість геймів в першому сеті;

Переможець матчу;

Підсумковий результат в сетах (0:2;1:2;2:1;2:2);

Загальна кількість геймів в матчі.